Kanske var det tur att jag föll så djupt,
för det var du som fick min fallskärm att vecklas ut

Två kladdkakor ovanpå varandra med nutella imellan + massvis med grädde, jordgubbar och silverkulor = Supergott
Snacka om att jag är mätt efter den här tårtan... Men otroligt gott var det som tur var! :) Om ni har något att fira och ska baka en tårta (t.ex att lillebrorsan fyller 6 år, hehe) så är den här lätt att rekommendera.

Imorgon så åker vi hem härifrån. Synd att lovet är slut nu. men det är ju bara ett tecken på att vi är ännu närmare sommarlovet nu, bäst! Ha det gött, (skånska♥) nu ska jag fortsätta lyssna på Timbuktu ;)


Namn *obligatoriskt

E-postadress

Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?
» Victoria

SV: Mamma :/ Men hon mår bra nu som tur är. Hon vill gärna hem, men de vill ha kvar henne några dagar såhär efter ^^

» Elin

sv: Okeh, lägger till dig också då :) Vad heter du i efternamn? Har ju efternamn på alla andra så ):

» Becka [fotoblogg]

Mums vad det ser gott ut!! ^^

» Evelina

Sv: Haha, nej. Men jag gör det på den här bloggen: http://elfte.blogg.se. Jag vill ha det som du har där uppe typ. Haha, alltså. Så att man har en vit bakgrund där headern och där man skriver inläggen hänger ihop :)

» Elin

sv: Nu finns du bland mina länkar också hihi!

» Lisa -foto och vardag

Åå vad kul, tack! Jag ska lägga till dig i menyn så fort jag fått i ordning ett länkbytes inlägg om det är OK? :)

» Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej! Jag har fotat ett par bilder jag är riktigt nöjd över, så du får gärna titta in och ge lite kritik :) Kram på dig och glad påsk! ;D



http://twinstars.blogg.se/2012/april/im-back-again.html#comment

» en blogg av hanna

Fan va gott det ser ut då :c

Asfin blogg och sjukligt bra bilder du tar! Kraaaam :D

» Sessan

Såg riktigt gott ut.

© Stella Erin Andrea 2012