Önskeinlägg: Kamerarem och macrolins

Försökte göra en enkel gif-bild i Photoscape (har inte lärt mig hur man gör det i photoshop än, säkert jätteenkelt, men ändå) men det funkade inte. Då fick gickr vara min räddning. Såhär ser min kamerarem ut iallafall. Jag vann den i somras hos Cornelia/Thingsyouremember och den kommer från Strapsbycochise.

Det var även så att några ville se min macrolins och såhär ser den ut med respektive utan vidvinkellinsen:
Macro- och vidvinkellinsen är köpt på Photojojo Store där jag även köpte min kameraväska (vill ni se den?).


Namn *obligatoriskt

E-postadress

Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?
» Sessan

Snygg rem, funderar själv på att beställa en personlig rem.

» Josephine

Jättefina Bilder du tar :)

» Linnea [foto&vardag]

sv: inlägget är uppe på bloggen nu, kolla in om du vill! :) kram!

» Maria Fahlman

HEJ!

Fin bloooogg :DD

» Linnea [foto&vardag]

oj fel blogg adress på den andra kommentaren :)

» Beata Schöring

jättefin rem!

jag har funderat på att köpa ett Nikkor 50mm f/1.8 objektiv, skulle du kuna berätta lite vad du tycker om det och visa lite bilder som du tagit med objektivet? skulle vara jättesnällt! :)

» Elin

Hm. Var det http://photojojo.com/store/awesomeness/telephoto-lens-adapter/ eller http://photojojo.com/store/awesomeness/wide-angle-macro-lens/ du köpte? c:

© Stella Erin Andrea 2012