Brasilien 2011 #1

Här är några bilder från Amazonas djungeln. Här var vi bara tre nätter men vi hann ändå med så himla mycket! Kanske inte de bästa bilderna, men jag är nöjd med dem. Längtar tillbaka till värmen, det gröna gräset, djurens ljud i det kolsvarta mörkret, kvällarna då man satt och åt kvällsmat under trätak, när vi var ute och gick i djungeln, hängmattan utanför stugan... Fast hängmattan borde jag inte sakna, då jag har en egen på mitt rum...


Namn *obligatoriskt

E-postadress

Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?
» Anonym

någon som har mytubo? som instagram för android typ! :D lägg till mig isf "mlii"

» Linn

Jättefina bilder! Du är otroligt bra på att fota! :D

» Victoria

Älskar dina bilder och dessa är awesome!

» Myona

Gud såå fina bilder! Ha en bra dag!

» Myona

Åh vad glad jag blir!

» A L M A S F O T O

gud så fint!

sv: tack så jättemycket! :)

» cajsa tapper - fotoblogg

Ååh vad härligt!! Förstår att du vill tillbaka...! :)

» malin [fotoblogg]

kikar in och önskar dig en trevlig helg :) kram

» Frida

Helt UNDREBARA bilder:D

» Jonna Erlandsson

Gud så underbara bilder!

» Sara

SJUUUUUUKT COOLA FOTON!

vad har du för kamera? :)

2012-01-28 / http://saaran.blogg.ae
» Sessan

Så underbart det verkar vara.

» :D

Jätte fina bilder, kan nt du ta bilder på ditt rum, och din hängmatta ? :D



MVH Elin

2012-01-29
» Hanna

Fina bilder! :)

» Morwen [fotoblogg]

Gud vad vackra bilder, att åka till Amazonas har varit min dröm flera år tillbaka!

© Stella Erin Andrea 2012