Om mig

Vem är jag?
Mitt namn är då Stella. Jag bor nere i Skåne och har gjort det i hela mitt liv. Jag föddes den 6 juli 1998 och är alltså fjorton år gammal. Det finns många saker jag gillar att göra, men att fotografera och spela fotboll är det jag gilllar mest. 2010 började jag på den skola som jag fortfarande går på, en fotbollsskola. Där tränar vi fotboll tre gånger i veckan. Lika många gånger tränar jag fotboll med mitt fotbollslag, så jag spelar fotboll sex gånger i veckan mer eller mindre.

Bloggen då?
Bloggen skapade jag för att kunna dela med mig av mina bilder. Under 2010 bloggade jag på bloggplatsen, men efter ett tag bytte jag till blogg.se. I början förstod jag ingenting av koderna men efter bara några månader så lärde man sig grunderna. Här i bloggen delar jag även med mig av designtips och fototips. Hope you like it!
» Simon Glimholt

sv: Åh tack så mycket! =)

» Linda

Sjukt fin blogg<3

2012-01-25
» Johanna

Vad roligt att du är tillbaka! :D

© Stella Erin Andrea 2012