La la love

Sista seriematchen spelad. Vinst med 5-1 :) För tillfället ligger vi etta i serien, men om tvåan vinner båda sina matcher som de har kvar så kommer vi tvåa. I alla fall så tycker jag att vi är grymma! :)

Imorgon så har vi städdag på skolan, på tisdag har vi fotbollsturnering och på onsdag klassens dag (typ kolla på film el. bada beroende på vädret). På torsdag klockan 11 så har jag lov, whufhihjgiorfgiioioioioio <- glädjeskrik i skrift?
förresten, fina pelle (aka Pärla) får stå för bilderna!


Namn *obligatoriskt

E-postadress

Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?
» JOSEFINFOTAR ♥

Alltså dör lite va söt..



Svar - hihi åh tack :'D ♥

» Mathilda ♥

Gud så söt! Helt underbara bilder :)

» cajsa tapper - fotoblogg

OLAGLIGT SÖT!

» MADDISENJ

gud så sött

2012-06-10 / http://maddisenj.se
» cajsa tapper - fotoblogg

sv: Tack, det är perfekt helt enkelt!

» Lina- Nothing's impossible

Vilken söt katt!

Jag spelar också fotboll, hur länge har du spelat fotboll ? :]

» Emelie

sv: åååh!! vad snäll du är =)<3 blir himla glad! och detsamma förresten! du är ju hur bra som helst själv ju på att fota!!



Jag lägger till dej direkt också,utan tvekan!

kram

» fridasj

Hej stella! jag har följt din blogg i över ett år skulle jag tro och jag älskar dina bilder! ibland vill jag bara slänga min kamera i väggen för att jag blir så arg när jag ser dina fina bilder och vet att det tar tid innan man blir så bra som du är. Hur som helst så undrar jag om du är intresserad av ett länkbyte med mig? hör av dig på min mail eller i kommentar :)

» cajsa tapper - fotoblogg

sv: Men Stellaaa, vad snäll du är! Tack!! :)

kramis på dig !

» Nikki

Hejsan! Jag frågade dig för ett tag sen om du gör bloggdesigner och du sa att jag skulle kontakta dig efter skolavslutningen. Jag vet givetvis inte när du slutar men dom flesta som går grundskola slutar ungefär nu. Vad jag undrar är om du har slutat, och om du har det vill jag gärna beställa bloggdesign. Men om du inte har slutat, så undrar jag när du gör det ^^

Kramar!

» Nikki

SV: Så, nu har jag skickat ett mail. :)

» Neha

Sååå söt:D

» Sigrid ღ

Sv; tack så mycket finaste Stella!♥

© Stella Erin Andrea 2012