Min fotovägg

Såhär ser min fotovägg ut. Inte så jättestor, men alldeles lagom. Dock skulle jag inte ha något emot att beställa lite fler bilder (från Brasilien?) och sätta upp på väggen. Bilderna ovan är några av mina favoriter från i somras.

På tal om sommar,känns det som att det håller på att bli vår. Solen skiner och jag ska nog ta med mig kameran ut och knäppa lite foton. Om det blir några bra så visar jag såklart på bloggen!
Annars så ska jag försöka sortera mina mappar på datorn, det behövs.


Namn *obligatoriskt

E-postadress

Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?
» Sessan

Vad härligt att det solen skiner på fler ställen i landet :)

Så fin, gillar den i mitten mest. Jag har påbörjat en fotovägg fast med ramar i vardagsrummet :)

» SABINA MONTERO

Jättefint! :)

» Annie

Gud så fint!

© Stella Erin Andrea 2012