Hey soul sister

Just nu går jag runt och myser i mjukisbyxor och tjocktröja (som vi fick från skolan idag, haha). Det var ett helt träningsset med shorts, t-shirt, tjocktröja och mjuksbyxor, med både namn och nummer på. Helt okej! :)

Hade tänkt att jag skulle börja visa bilder från Brasilien varje fredag. Jag var där två veckor i oktober/november och har massor med bilder som jag vill visa er. Kanske dyker upp något inlägg om någon timme eller så, håll koll!


Namn *obligatoriskt

E-postadress

Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?
» Sessan

Tack så mycket :)



Åååå vilken gosekatt.

» Ellika

Sv: Tack så jätte mkt! :) Fina bilder du me!

» E M M Y . A

sv: Amen detsamma!:D

» Frida

Sv. Tackar, älskar din design ♥ Skulle då behöva litte hjälp med min...

» SALLY

Sv; Tack så jätte mycket ! :D



Vad gullig katt ^^

» M I N A B R U N

sv; åh tack, du med ! :D

» cajsa tapper - fotoblogg

Å snälla visa lite av bilderna!!

» JOSEFINFOTAR ♥

svar - åh tack så mycket! :'D gillar din blogg jaa' ;) ♥

» Amelia ~ photography ♥

Åh tack så mycket :D

detsamma!

© Stella Erin Andrea 2012