Turn up the love

Om ni undrar över den dåliga bloggningen så ska jag nu förklara varför den har varit som den var. Ni som har mig på instagram (heter Stellaea där) vet antagligen redan. Det är såhär att skärmen till min dator där jag har alla bilder har lossnat, gått av. Så varje gång jag går in på den datorn är jag tvungen att ha två tre kuddar under för att hålla upp skärmen, vilket är lite bökigt.

Nu gjorde jag iallafall så att jag laddade upp några bilder (från den trasiga datorn) till arkivet så att jag kan skriva inlägg från den här, min skoldata. Det funkar det med :) Nu ska jag trotsa regnet och följa med lillebror på fotbollsträning.
Vi hörs senare!


Namn *obligatoriskt

E-postadress

Bloggadress

Kommentar

Kom ihåg mig?
» Nora

svar: Gud vad snäll du är <3 Heh... har färhgat håret igen :3 och klippt det typ 15 cm :o<33

» Mathilda ♥

Superfin bild! :)

© Stella Erin Andrea 2012